Grąžinimo taisyklės
14 dienų grąžinimo garantija. Įsigytą, bet nepanaudotą prekę galite grąžinti per 14 dienų nuo įsigijimo dienos. Grąžinama prekė turi būti pilnos komplektacijos (kartu su priedais ir dovanomis), taip pat prekė turi būti orginalioje, tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota ir nepraradusi savo prekinės išvaizdos.
Prekių grąžinimą ar keitimą reglamentuoja:
Mažmeninės prekybos taisyklės, patvirtintos 2001-06-11 Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija, toliau – Taisyklės). Vadovaujantis Taisyklių 25 punkto nuostatomis, prekės, kurios vartotojui parduotos pagal vartojimo pirkimo–pardavimo nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, grąžinamos Civilinio kodekso 6.228(10) ir 6.228(11) straipsniuose nustatyta tvarka.
Grąžinant prekes būtiną laikytis šių sąlygų:
Grąžinamos tinkamos kokybės prekės privalo atitikti šiuos reikalavimus:
– grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje. Reikalavimas grąžinti prekes originalioje pakuotėje netaikomas prekėms, kurioms Pardavėjas suteikia prekės išbandymo laikotarpį arba išbandymo garantiją. Kitais atvejais (pinigų grąžinimo garantijos, nuotolinės pirkimo – pardavimo atsisakymo atvejais) reikalavimas, kad prekė būtų originalioje pakuotėje, taikomas;
– grąžinama prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
– grąžinama prekė turi būti Pirkėjo nenaudota (šis reikalavimas netaikomas prekėms, kurioms Pardavėjas suteikia išbandymo laikotarpį arba išbandymo garantiją);
– grąžinama prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (šis reikalavimas netaikomas prekėms, kurioms Pardavėjas suteikia išbandymo laikotarpį arba išbandumo garantiją);
– turi būti išsaugotos grąžinamos prekės vartojamosios savybės;
– grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos (įskaitant dovanas ir kitus priedus), kokios buvo Pirkėjo gauta;
– grąžinant prekę, būtina pateikti grąžinamos prekės įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
Garantija nėra taikoma: *
• prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
• prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
• prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
• prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
• prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
• kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
• jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
• jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
• gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
• susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
• informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;
Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti savo išlaidomis.
Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 d.d. po to, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.
Garantija
Gamintojo garantija:
Robotui, siurbliui yra taikoma 24 mėnesių garantija, kuri prasideda nuo įsigijimo datos.
akumuliatoriui – 12 mėnesių garantinis laikotarpis
Garantija netaikoma – šepečiams ir kitoms detalėms, kurios dėvisi įrenginio eksploatavimo metu.
Langų valymo robotui taikoma 12 mėnesių garantija.
Garantija negalioja jeigu:
- gedimas atsirado dėl pirkėjo kaltės;
- nebuvo laikomasi eksploatacijos sąlygų: nebuvo keičiami filtrai, robotas nebuvo reguliariai valomas, buvo taikomos neorginalios, savadarbės dalys, į siurblį buvo patekusi drėgmė ar pašaliniai daiktai;
- atsiradusius gedimus šalino neįgalioto serviso darbuotojas ar asmuo;
- produktas buvo paveiktas gamtos stichijos;
- prietaisas buvo sugądintas samoningai;
- prietaisas buvo ardytas neįgalioto serviso darbuotojo;
- siurblys buvo transportuojamas neorginaliame įpakavimę (pakuotėje);
- siurblys buvo naudojamas ne namų sąlygomis;
- siurblys robotas buvo naudojamas ne pagal paskirtį;
- pažeistas arba nutrintas roboto serijos numeris;
Garantijos aptarnavimo taisyklės
Siurblio ar bet kokios kitos technikos įsigytos šioje internetinėje parduotuvėje, transportavimą į techninį centrą pirkėjas atlieka savo lėšomis.
Pirkėjas pateikdamas prietaisą garantiniam remontui, privalo pateikti pirkimą įrodantį dokumentą, kurį gavo pristatymo ar pirkimo metu.
Prietaisas turi būti pristatomas orginalioje pakuotėje su orginaliomis dalimis-priedais. Jeigu pirkėjas neturi orginalaus įpakavimo, pardavėjas už įvykusius mechaninius pažeidimus transportavimo metu neatsako.
Pirkėjas privalo įrenginį ir visus priedus transportuoti orginalioje pakuotėje.